Re: [Linux-ag] wirelles @ centrino laptop + debian

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Fri 15 Apr 2005 - 18:11:50 EEST

denedim..

buldugum bir howto'da adam wirelles adapter'inin driver'ini manual
derleyip kurmus.. iwconfig ciktisinda ise ethernet parametrelerinde NOT
READY! olarak gorunurken bende her zaman unasociated diyor.. eden
kaynaklandigini cozemedim..
gnome'a ait bir tool var network-admşn diye.. onda herseyi ayarliyorum,
wirelles aglari tarayip buluyor. router'imin essid'ini hatta ykinimda
bulunan konsolosluklardaki wirelles aglarin dagiticilarindan birkacini
bile goruyor dogru olarak. ancak ayarladiktan sonra sorunsuz bicimde
aktive ediliyor diyip kapanıyor. default gw aygiti olarak eth1'i yani
wirelles aygitini seciyorum, o da sorun vermeden bitiyor. iwconfig'e
baktigimda hersey ayni, WAP adresini almamış 00:00:00.. seklinde
gorunmeye devam ediyor.. :(