Re: [Linux-ag] Sata Disk

From: Engin OZTURK (engin@engin.siran.net)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 08:54:00 EEST

Merhaba ;

Bu tavrınız cok yakısıksız. Karsınızdaki insanın kim oldugunu bilmeden
kafasının basıp basmamasını irdelemek size düşmez. Bir paylasım ortamıysa
postmaster ya da liste masteri rutin aralıklarla mesaj gonderir ve
listedekileri haberdar eder. Adınızın bilmem ne olması size bu şekilde
konusma ayrıcalıgını da vermemeli ama ne yazıkki herkes sessiz kalıyor yarın
birgun işim düşer diye.

"Saygı ve sevgiler" -- anlamsızlık dolu bir rutin cumle işte