Re: [Linux-ag] Postfix'de mail gönderimi ve alımında aşırı

From: Engin OZTURK (engin@engin.siran.net)
Date: Fri 08 Apr 2005 - 15:19:04 EEST

postfix kullanmadım ama buradaki sorun bence DNS sorunu gibi duruyor..
ornegin ssh actıgınızda ama IP ye ssh acmayacaksınız, domain adına ssh:22
acın aynı yavaslık orda da varmı
varsa
resolvf.conf dosyasında mail server IP sini yoksa ilave varsa en uste
getirerek bu sorunu cozersiniz diye dusunuyorum eger bu dosyada kendi DNS si
en ustteyse bu durumda mail check eden kullanıcıların dns.i mail server (bir
dns oldugunu varsayıyoruz) degildir.. clientlerin dns.sini mail server
olarak gostermeniz durumu duzeltir