Re: [Linux-ag] Postfix'de mail gönderimi ve alımında aşırı yavaşlama.

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Fri 08 Apr 2005 - 14:08:55 EEST

Hocam,
cevaplari yazarken sadece sorunun soruldugu listeye gonderirsek bircok
listeye uye olan arkadaslarimiz
ayni iletiyi birkac kere almasinlar.

Cihan hocam,
pop3 sunucu olarak ne kullaniyorsunuz. Gonderme ve alma demissiniz ama
pop3 u belirtmemissiniz.
identd kaynakli pop3'de gecikme yasayabilirsiniz. uw-imap
kullaniyorsaniz xinetd'nin ipop3 dosyasinda

log_on_success += USERID

bu satirin onune "#"
ekleyin.

kolay gelsin.