Re: [Linux-ag] buyuk bir ip havuzundaki belli portlar

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 03 Apr 2005 - 16:02:03 EEST

O konuda degisik bir metodla sorunu cozdum...
 linux sunucuya saatlik bir cron koydum ve web siteme remote_addr
degiskenini toplayan bir sayfa ekledim. saatlik cron bu sayfayi wget ile
aliyor, ben de ip adresini :)
 ip adresini tarama metoduyla degil ama anneme bilgisayar basina oturup
olusturdugum fason sayfayi acmasini tarif ederek hallettim :)
 metodlar icin Huzeyfe Onal'a tesekkurler...