[Linux-ag] buyuk bir ip havuzundaki belli portlar

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 03 Apr 2005 - 12:06:21 EEST

Merhaba,
 Evdeki ADSL modemimde bir portu linux makinanin 22 no'lu portuna
yonlendirmistim...
Ancak statik ip hizmeti almadigimdan dolayi ip adresinin bir kac gunde bir
rasgele degisecegini hesaba katmamisim. Simdi evdeki makinama ulasmaya
calisiyorum ve actigim port 14343 gibi farkli bir port, bu sebeple eger ADSL
havuzunda bu portu acik ip adreslerini taratirsam evdeki makinama da
ulasacagimi dusunuyorum.
 nmap ile bir tarama baslattim ama adsl havuzu olarak tahmin ettigim ve
benim son not ettigim ip adresinin ilk iki segmentinden olusan x.x.x.x/16
seklinde bir arama baslattim ama nmap sanirim /24'den daha buyuk aramalara
izin vermiyor, ya da arama yapmiyor...
 Bunun icin bir oneriniz var mi?
 Belli bir havuzdaki ip adresleirni, ki bu havuz cok buyuk, belli bir
portunun acik olup olmamasi durumuna karsi nasil tarayabilirim?
 Benim denedigim nmap komutu asagidadir ama sonuc alamadim. Tek yildiz
yapinca calisiyor. /16 seklinde de denedim, /24 calisiyor ama digeri
nafile...
 # nmap -sV -v -n -p 14343 81.213.*.*
 Saygilar