[linux-network] Re: ADSL uzerinde web sunucusu

From: Sekuiche (sekuiche@yahoo.com)
Date: Wed 29 Sep 2004 - 13:42:07 EEST

"Burda dedigim gibi teknik yetersizlikten kastim daha
tahlarinin
yetersizligi, biliyorum ADSL problem yaratabilir, ama
bu tur ADSL'nin
TT ye
ozgu kesilmeleri haric," demissin.

seninde soyledigin gibi adsl problem yaratabilir.bi
bakarsin 512 dir bi karsin daha asagisi.direk datta
boyle bi sorun olmaz.hiz sabittir.tek kelime ile
ozetleyeyim : stabilite.

====