[linux-network] Re: apache log analizi?

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Wed 29 Sep 2004 - 13:19:40 EEST

Sekuiche wrote:

>yanlis anlamadiysam loglari web uzerinden okumak
>istiyorsun.bununla ilgili bir script pekala sende
>yazabilirsin.

yok o kadar bilgim yok yazilim konusunda. :) yazilim sirketinde
calisiyorum ama isletim sistemleri ile ugrasiyorum.

amacim sadece loglari gormek degil, aslinda sarg gibi bir tool ariyorum.
sarg, squid loglarindan ayrintili bir sekilde web sayfasina
donusturuyor. loglara bakinca ilk bakisda goremeyeceginiz, ayrintilari
cok kolay gorulecek sekilde karsinizda buluyorsunuz. gerci client
tarafinda bu loglari serverdan indirip kendi analiz eden yazilimlar da
var ama bunu server tarafinda yapmak daha mantikli geldi bana. boylece
kullanici adi sifresini bilenler istedikleri yerden log analizlerine
herhangi bir yazilim kullanmadan goz atabilecekler.

fikirlenizi paylastiginiz icin tesekkurler.

--
Mesut Guler
Egemen Yazilim