[linux-network] Hylafax problemi?

From: Ismail Oztekin (ioztekin@burolink.com.tr)
Date: Mon 13 Sep 2004 - 15:15:43 EEST

    Selam,
    Fedora üzerine Hylafax'ı kurdum servisleri normal
çalışıyor görünüyor.
Fakat Cypheus client'tan fax göndermeye çelıştıgımda
hylafax pc'sini buluyor
ama fax modemi bulamıyor. Dolayısıyla fax gönderip
alamıyorum. Fedorada
faxgetty komutunu verdigimde takılıp kalıyor.
 Konu ile ilgili bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
Not: Faxmodem'im US Robotics 56k ve Boca 33.6 ikisi ilede denedim.

İsmail Oztekin
Teknik destek Uzmanı
Burolink Elektronik A.Ş
Tel: 0212 2160600