[linux-network] Re: ProFTPD

From: Chatbil Yönetim (admin@chatbil.com)
Date: Sun 12 Sep 2004 - 23:11:30 EEST

sanırım sorunu buldum DNS arama yaptıgımda Chatbil.com (default domain)
çalışıyor fakat müşterilerimin domainlerine ulaşamıyorum.Sorun DNS lerden ve
büyük bir ihtimallede Plesk kontrol panelindeki ayarlarımın kurcalanmasından
Pleskte DNS ayarları DEFAULT olarak ayarlı durumda gözüküyor
<domain>. A <ip>
<domain>. MX (10) mail.<domain>.
<domain>. NS ns.<domain>.
<ip> / 24 PTR <domain>.
ftp.<domain>. CNAME <domain>.
mail.<domain>. A <ip>
ns.<domain>. A <ip>
webmail.<domain>. A <ip>

sanırım bunları tek tek ayarlamam gerekiyor ?