[linux-network] Re: www.linuxinturkey.com

From: www.DenizWeb.Net (denizweb@denizweb.net)
Date: Thu 09 Sep 2004 - 22:15:28 EEST

Senin aklın reklamda kalmış;

Gerçekten kimseye tahammülün yok... Bu konuda yeni bir site ve bir i
ş yapıyor.. Kİme duyuracak?

Ben bizim kapıcı Cuma'ya duyurdum o da çocuklarına söylemiş..

Başka köşedeki simitçiyede söyledim.. Alsancak taki travestilered
e...

Gece giderken gördüğüm tele kızlara da söyleyeceğim...

LıNUX ONLARıN ıLGıSıNı NE KADAR ÇEKECEK BEKLIYORUM.. ILGILI O
LANLAR SIZIN GIBI DAVRANIRSA BENDE ONLARA SÖYLERIM....

Bu listeyi dikta rejimine çevirmek size ne sağlıyacak onu da merak ed
iyorum... DEVRIMCI KARDEŞIM

Thu, 09 Sep 2004 20:38:55 +0300 tarihinde Yüksel ÖZCAN <yuksel@linux-se
venler.org> dedi ki:

 GUNDUZ dedi ki:

---

Sağlıklı ve Mutlu Günler Dileriz. Saygılarımla Yusuf İNAN / Genel Koordinatör DENIZWEB NET / GUVENIN ADI www.alsancak.org UCRETSIZ ILAN VERIN www.benimdoktorum.com OZEL DOKTORUNUZ OLMASIN MI ? www.disikus.net (YUVAYI DISIKUS YAPAR/BEKARLARA www.tabirci.com (RUYALARIN GERCEKLESTIGI SITE) www.liderler.net (LIDERLERE OY VERİN) www.sanalpsikolog.biz (PSIKOLOJIK DANISMANLIK) www.acilhost.com (WEBHOSTING/ WEB SITENIZI YAYINLAYIN) www.dataguide.net (FİRMANIZI KAYDEDİN) www.holidayinturkey.biz (TURIZM PORTALI) www.ayakkabicilarsitesi.com (AYAGINIZ YERDEN KESILSIN) www.sehitlerolmez.com (SEHITLIGIMIZDE GONLUNUZCE GEZIN) www.ozelkadin.com (HER KADIN GUZELDIR SADECE BIRI OZELDIR) www.beyaztebesir.com (COCUKLARINIZA DEGER VERIYORSANIZ) www.denizweb.net (WEB SITENIZ YOK ISE..) www.egebilisim.com BILISIM DUNYASI BU SITEDE www.turktextil.net TURK TEKSTIL DUNYASI www.turkfurniture.net TURK MOBILYA DUNYASI www.manisanet.com SÜPRİZ BİR SİTE www.guneydogu.org GUNEYDOGUDA HAYAT www.avukatavukat.com HUKUKI SORUNLARINIZI DANISIN