[linux-network] Re: iki php surumunu beraber calistirmak

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 07 Sep 2004 - 23:31:38 EEST

Merhaba,

Tue, 7 Sep 2004 15:54:16 +0300 (EEST) tarihinde Devrim GUNDUZ
<devrim@gunduz.org> soyle yazdi:

DG> PHP 4.3.2 ve apache 2 serisini calistirdigim bir sunucumda PHP5'i de
DG> kurmak istiyorum. PHP 5'i sadece 1 (bir) uygulama kullanacak.
PHP 5'i kurup incelemedim, yalniz PHP3/4 gecisi sirasinda her iki modulun
de Apache'ye yuklenerek ayni anda kullanilabildigini hatirliyorum. mod_php3
ve mod_php4 olarak farkli isimleri oldugundan bir problem yaratmiyordu.
.php3 uzantili olanlari mod_php3, .php uzantili olanlari da mod_php4
isliyordu (AddType ile httpd.conf'ta).

Virtualhost bazinda LoadModule denebiliyor olabilir ama kisa yoldan farkli
dosya uzantilarini farkli modullere de isletebilirsiniz. .php5'leri PHP 5,
.php'leri PHP 4 islesin denebilir; tek uygulama ise uzantilari .php5 yapmak
cok sorun olmayacaktir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694