[linux-network] Re: kablonet ve ARP trafigi

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Tue 07 Sep 2004 - 10:41:47 EEST

Arkadaşlar eski işyerimde ADSL yokken kablosuz network uzerinden
internet
hizmeti alıyorduk ve adamlar fabrikayı networklerine dahil ettikleri
anda
routerları uçuyodu. Bilgisayarlarda instit.bat dosyasıyla
çalışan ve yanlış
hatırlamıyorsam win.ini yi kullanan bir virus tespit ettik
(Makinelerin
%95'inde). Paylaşımda olan her yere anormal istekler yapıyordu.
Temizledik
ve sorun çözüldü. Virus konusunu değerlendirmekte fayda var.
Update edilmiş
bir programla networkte virus taramasının yararlı olacağı
inancındayım.

Not : bendeki problem win 98 makinelerde de geçerli idi

Sevgilerimle...

Serkan ATEŞ