[linux-network] Re: kablonet ve ARP trafigi

From: Can DEGER (Sentinium) (can@sentinium.com)
Date: Mon 06 Sep 2004 - 15:50:30 EEST

Eskiden yani bir kac sene once... Boyle bir trafik
Vardi zaten... Ama cok uzun zamandir monitor etmiyodum...
Belkide hala o eskiden oldugu kadarki miktardadir... Endiselenecek
Birsey olmayabilir ... Baglantida sorun yasiomusunuz?

Can DEGER
Sentinium Teknoloji
Sistem ve Guvenlik Danismani
http://www.sentinium.com