RE: [Linux-ag] squid ve php

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Tue 26 Oct 2004 - 09:37:35 EEST

> [mailto:linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of comcast
> Simdi herbir kullanicinin kendine ozel ayarladigi bir anasayfasi var,
> (herkez icin farkli. ) bu sayfalarda asagi yukari 4-5 mysql
> sorgulamasi
> yapiliyor, sorgulamalari cache'liyorum fakat yuk "inanilmaz boyutlara"
> erisince maalesef baska cozumlere yonelmek zorunda kaldim.
> Herkezin anasayfasinda mesajlar, online kullanicilar gibi veriler var,
> ayrica diger kullanicilarinda profillerini goruntuleme gibi..
> Eger sayfalari bir onceki attigim maildeki gibi cache edebilirsem arka
> [...]

Yuku "inanilmaz boyutlara" cikaran tam olarak nedir? cpu yuku mu artiyor
yoksa bellek yetmiyor, swap'e filan mi dusuluyor? Hem cpu hem bellek
icin sorun httpd mi yoksa mysqld mi kontrol ettiniz mi? top 'ta neler
goruyorsunuz?

Bence once sisteminizi izleyin, sorunun kaynagini net olarak
belirledikten sonra cozum uretmeye calisalim..