[Linux-sunucu] yük dengeleme

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Fri 22 Oct 2004 - 19:31:07 EEST

Merhaba,

Linux tabanlı bu iş için adanmış bir sunucu ile çalıştırdığım yaklaşık 15
tane sunucu üzerinde yük dengelemesi yapmak istiyorum.

Sunucuların bazıları Windows bazıları ise Linux. Yükünü dengelemek istediğim
servisler ise POP3, SMTP ve HTTP.

Destination NAT ile bir şeyler yapılabilir diye düşünüyorum ama, bana adım
adım yardımcı olacak bir belgeye ihtiyacım var.

Aramaya nereden başlamalıyım?

Tavsiyelerinizi bekliyorum, teşekkürler.

Ali AYEN