Re: [Linux-sunucu] qmail ile grup olusturma

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 21 Oct 2004 - 15:03:41 EEST

Merhaba,

Thu, 21 Oct 2004 14:45:11 +0300 tarihinde Gürkan KARABATAK
<gkarabatak@firat.edu.tr> soyle yazdi:

GK> Ezmlmnin daha farkli bir calisma mantigi var bildigim kadariyla. Yani
GK> biraz inceledim ancak grup olusturup tum kullanicilari su gruba ekle
GK> veya kullanicilar arasindan bazilarini secip bu gruba ekle seklinde bir
GK> yonetim yapabilecekmiyiz eger yapabiliyorsa dokuman onerebilirmisiniz?
Anlattiklarinizin cogu temel islev ile ilgili degil de arayuz ile ilgili
gibi geldi, o zaman yonetim arayuzu (qmailadmin, vqadmin) size yetersiz
geliyor olabilir.

Ezmlm icin kendi isteklerinize uygun bir arayuz yazmayi deneyebilirsiniz.
Eger Ezmlm kullanicilarini SQL'de tutuyorsaniz, arayuz yazmak standart bir
web-veritabani uygulamasi yazmaya donusebilir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694