[linux-network] rsh'de yardim istiyorum

From: Evren Kalayciklioglu (cliffhanger1212@yahoo.com)
Date: Sun 10 Oct 2004 - 19:18:49 EEST

Merhaba arkadaslar. Hepinize iyi calismalar.
Ben boyle bir maili daha oncede listeye yollamistim
fakat cevap gelmemisti tabi kimse cevap vermek zorunda
degil neyse buna da cevap gelmese de ben yine
ugrasacagim ayni sorunla.

Ben bir sistem uzerinde bir program calistiracagim.
Daha once redhat 9 da yapiyorduk fakat su an birlikte
calistigim kisiler inatla fedora core 2 kullanmak
istiyorlar.

Proje bir beowulf proje'si ve kullanilacak program
MPI. MPInin rsh de calismasi gerekiyor. Fakat rsh
ayarlarimizin hepsi dogru olmasina ragmen.
calistiramiyoruz. Bilgisayarlar birbirlerine
baglanirken rsh sifre soruyor 2'ser kez bu da
programin calismasini imkansizlastiriyor. Ben bu
sifreyi sordurmamayi istiyorum. Butun nodelarda ve
server'da .rhosts , hosts , hostequiv dogru yerlerde
ve dogru tanimlanmis durumdalar. Bu hata kullanici
yada root'a bagli olan bir hata da degil -rsh li
root'da calistirip onuda denedim- butun kullanicilarda
ayni seyi yapiyor.

Daha once kerberos kurulu iken ayni sorunla
karsilasmistim. kerberosun PATHlerini .profile'dan
kaldirdigimda sorun cozulmustu ama biz kerberosu
tumden kaldirip sorunu cozmustuk. Simdi FC2 de
kerberos kurulu degil hicbirine de kurulmadi fakat
kerberos path'ini goruyor tahminimce bu kerberos
path'ini gormesi sorun yaratiyor. Ama path'den ne
kadar kaldirmayi denediysemde cozemedim.

Ricam bu sorunun nasil cozulebilecegini bilen varsa ya
da herhangi bir yerde konuyla ilgili bir yazi okumus
ya da rastlamis olan varsa bana yol gosterin. Google
da tarama yaptim. Man'leri okudum. Sorunu cozmenizi
degil ben bana yol gostermenizi istiyorum. Tabi eger
siz de isterseniz. Simdiden tesekkurler. Iyi gunler.