Re: [Linux-sunucu] Ethernet Karti Problemi

From: ismail buhur (ibuhur@yahoo.com)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 17:57:47 EET

peki ben linux'un kernel'ini nasil update edebilirim
yani her cikan linux kernel versiyonu Redhat 8'e
uyarmi yoksa
i386 olanlarimi almaliyim tekrar ozur diliyorum bu
konularda acamiyim ,bir ogrenciyim ve internet
cafe^lerden girip soru veyahut verilen cevaplara
tesekkur etmek zorunda kaliyorum bu yuzden yanlis
anlasilmak istemem tesekkurler