[Linux-sunucu] hylafax hatasi

From: Baris Ozyurt (baris@flaptour.com.tr)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 17:23:40 EET

Merhaba,

Debian Sarge üzerinde HylaFax 4.2.0 calistiriyorum. Faks alirken
siklikla 'T.30 T2 timeout, expected signal not received' hatasi
görüyorum ve gelen faks belgeleri(yarim sayfa gibi) eksik ya da hatali
oluyor. External USR 56K faks/modem kullaniyorum (hani su beyaz renkli
olanlardan). Hatanin USR modemden ya da HylaFax' in bu modemle
iletisiminden kaynaklandigini düsünüyorum; ancak henüz bir cözüm bulamadim.

Bu sorunun cözümü konusunda fikri / tecrübesi olan var midir?

Sevgiler,

Baris Ozyur