RE: [Linux-sunucu] dns lookup ve reverse dns kaydi

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Wed 17 Nov 2004 - 15:55:10 EET

1 günden fazla oldu 1 hafta kadar :) . yalnız belki bir noktada eksik
bişeyler yapmış olabilirim diye düşünüyorum. Benim mail domainim
bantboru.com ben reverse dns kaydı da isim olarak mail.bantboru.com diye
belirttim. bunun ile alakalı bişey olabilir mi ?? veya benim bu reverse dns
kaydını anconline da değil de ttnet tarafından mı yaptırmam lazımdı??