[Linux-sunucu] All deliveries are deferred (exim - openprotect)

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Wed 17 Nov 2004 - 15:15:41 EET

Selamlar,

Ezelden sorunlu web sunucuma CentOS 3.3 kurdum directadmin ve peşinden
openprotect yükledim. Herşey gayet güzel giderken Mailscanner durup dururken
maillerin tümü reddetmeye, mail göndermemeye başladı. Sebepse "All
deliveries are deferred" mış. Mailscanner'la ilgili dökümanlarda Exim-4.21
versyon altı 4 sürümlerinde eklemesi gereken "defer_router" konfigürasyon
satılarını okudum ama benimki 4.42-1 olduğundan openprotect'in eklediği bu
satırların kaldırıp yerine 4.21 ve üzeri versyonlar için tavsiye edilen
satırları ekledim. Problem yine düzelmedi. exim'in mainlog dosyasında ve
dışardan gönderilen bütün maillere dönen cevaplarda "All deliveries are
deferred" yazıyor.

Çaresiz openprotect'i devre dışı bıraktım ama sunucuda spam ve virüs
filtrelemesi yapmak istiyorum. Openprotect'le yaşadığım bu problemi
düzeltebileceğim bir yöntem gösterebilirseniz çok sevinirim.

Teşekkürler
Ali Engin