Re: [Linux-sunucu] SMTP Auth

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Thu 11 Nov 2004 - 09:38:09 EET

Okan UĞUR wrote:

> Merhaba,
> Ben mysql destekli qmail kurulumların yedeklenebildiğini,
> diğerlerinin yedeklenemediğini duyduğum ve tekrar derlersem mail
> adresleri bu yüzden uçar. Bunu demek istemiştim. Yoksa bende biliyorum
> smtp-auth için mysql desteğine gerek olmadığını. Tekrar derlemeden
> başka bir çözüm yolu varmı onu soruyorum?

kesinlikle ucmaz. her ihtimale ~vpopmail dizininin yedegini alin. tum
kullanicilarin sifresi, kota sinirilari, alias, mailleri vs.. bu
klasorde. en azindan ben 6-7 kez qmaili farkli pathclerle tekrar tekrar
derledim ve boyle bir sorun hic yasamadim. bence direk
www.qmailrocks.org daki kurulumu kullanin. istediginiz patchler ve daha
fazlasi var.

iyi calismalar

--