[linux-network] Re: pure-ftpd yavasligi

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Mon 31 May 2004 - 20:34:21 EEST

Abdullah> Merhaba,
Abdullah> Fedora uzerine Pure ftp kurdum. Ancak ilk baglanti sirasinda ve dosya
Abdullah> aktarma sirasinda da uzun bir sure bekliyor. Yani list paremetrelerini cok
Abdullah> gec uyguluyor. Her bir dosya aktarmada bir sure bekleyip islem yapiyor.
Abdullah> Tabii her bir dosyada bekledigi icin zaman uzuyor. Cozumunu bilen var mi?

pure-ftpd hic kullanmadim ama aklima gelen sey dns resolving ile ilgili olabilecegi.
ayarlarda dns-resolve ya da reverse-dns falan gibi biseyleri bulup iptal edin.
muhtemel her baglantida, her yeni baglanti acmada (dosya transferlerinde yeni
baglanti aciliyor) ip resolving kasiyor.

saygilar.
Umut Demirhan

dangerous content, and is believed to be clean.