[linux-network] Re: Squid Yardım

From: ayhanhacioglu@sanovel.com.tr
Date: Sun 30 May 2004 - 22:47:09 EEST

webmin kullanarak bu karmasik gibi gorunen yapilandirmalari kisa zamanda
halledebilirsin=2E ayrica iptables de kalsin, her zaman ihtiyacinin olacag=
bir arac=2E Ama squid kurrallari hakkinda dikkat etmen gereken seyleri
ogrendikten sonra, nasil performans elde ederim kismina gecersin=2E iyi
calismalar=2E=2E=2E