[linux-network] Qmail yedeklemesi.

From: Okan UĞUR (okanugur@pa.edu.tr)
Date: Fri 28 May 2004 - 15:34:24 EEST

 Merhaba,
 Redhat 9.0 yuklu sunucum vardı. Uzerinde qmail yuklu idi.
/home/vpopmail/domains klasoru icindeki tum klasorleri yedekledim. Şimdi
tekrar redhat 9.0 kurdum ve qmail kurdum. Dosyalari yine aynı yere koydum
fakat dosyalar calismiyor? owner'larını ve grup'larını vpopmail ve vchkpw
olarak değiştirdim. Fakat yinede calismiyor mail adresleri. Sorularımsa;
 1) Bu dakikadan sonra yedekledigim dosyalari kullanarak mail adreslerini
kurtarma sansim varmidir? Neler yapmam gerekiyor?
 2) Bir daha basima boyle bir durumun gelmemesi icin, mail adreslerini
yedeklerken nelere dikkat etmem gerekir?
 Şimdiden teşekkürler...