[linux-network] ISP deki pop3 ve smtp sunuculara ulasamiyorum

From: Necati Keseci (necati@polaris-ltd.com.tr)
Date: Fri 28 May 2004 - 10:37:52 EEST

Selamlar,

1. Sirketimizdeki Slackware 9.1 ve Redhat 9 kurulu pclerden ISP uzerinde
bulunan mail sunucularimiza mail clientler ile ulasamiyorum. Mozilla
mail ile "Fail to connect to server pop3.tr.net" (kmail ile de benzeri)
mesajini aliyorum. Bu pclerden yerel ağda ve internette baglanti sorunu
yok. Windows kullanicilar da bağlanti sorunu yok. NT Proxy kullaniyoruz.
slackwarede iptables policylar accept, kural tanimli degil.

2. Benzer bir sekilde:
# mail -s "deneme" necati@eser.com.tr ile de disari mail atamiyoruz.
Ayni hosttaki kullanicilara atrarken, alirken bir sorun yok.

Yardimci olursaniz sevinirim.
Saygilar
Necati Keseci