[linux-network] Re: postfix

From: Umut Besler (umutbesler@umutbesler.com)
Date: Mon 24 May 2004 - 11:51:59 EEST

Tam okuyamadim maili ama onceki mailin ile ilgili sanirim.
Bildiklerimi yazacagim bir yanlislik varsa duzeltin. Sendmail'i tam
hatirlamiyorum cunku.
Simdi sendmail kullanicilarin emaillerini qmail'in Maildir/ yapisinda
tutmuyor.
Eger kullanicilar local kullanicilar ise ve postfixtede Maildir/ yerine yani
"home_mailbox = Maildir/" yerine
"home_mailbox = Mailbox" ayarlarsan main.cf de direk sendmail'in tuttugu
maillerinde gozukmesi gerekiyor diye dusunuyorum.
Birde sistemde default yeri kullanmiyorsan mailboxlar icin
"mail_spool_directory = /var/spool/mail" ayariyla kendi kullandigin
directoriyi gosterebilirsin.

Kolay gelsin