[linux-network] Re: Linux da QoS

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Thu 20 May 2004 - 16:14:47 EEST

Selamlar..

Baslamak uzere, seminer.linux.org.tr adresinden "Ileri duzey Ag
yonlendirme" seminer notlarina bir gozatin. Sonrada

http://www.lartc.org

adresindeki howto'yu okuyun. Bu bir cookbook dokumani degildir. Mutlaka
en basindan baslayip sonuna kadar dikkatle okuyun.

Sonra takildiginiz yerleri sorarsiniz..

Saygi ve sevgiler..