[linux-network] VideoLan Server Hk.

From: Timu EREN (selam008@hotpop.com)
Date: Thu 20 May 2004 - 03:41:08 EEST

        Herkese iyi çalışmalar....

        Åžu anda çalışmakta olduÄŸum ÅŸirkette streaming server'a ihtiyaç duyuldu...
bunun üzerine bu konuda iyi olduğunu düşündüğüm VideoLan Server ı
Debian sarge üzerine kurdum (amaç kalıcı bir çözüm bulmak değildi sadece test
ortamı için...) kurulum sonrası README sinde ve man dosyasında belirtilen
bazı dosya ve dizinlerin oluşmadığını gördüm. (/etc/videolan/vls/vls.cfg)
Bunun üzerine www.videolan.org sitesindeki dökümanları incelemeye başladım
ancak itiraf edeyim ingilizcem yeterli gelmedi. Amacımız sunucu üzerindeki
bazı avi ve mp3 leri sadece belli bir ağdaki insanların izleyebilmelerini
sağlamak... (mp3 ler için apache ye mod-mp3 kütüphanesini yükledim ancak
deneme fırsatım olmadı bu konu hakkında ki çalışmalarımın sonucunu listeye
bildireceÄŸim..)

  Elinizde yada internet üzerinde bildiÄŸiniz türkçe bir kaynak varmı?
adresini bildirebilirseniz çok sevinirim... Bunun dışında eğer hali hazırda
daha önce böyle bir çalışma yapmış olanlardan bilgi ve tecrübelerini de
duymak isterim...

        Son olarak evet hakkımda beleşçi/tembel vs. gibi ÅŸeyler düşünebilirsiniz
ancak eğer elinizde videolan server için halihazırda çalışan bir conf
dosyasını özel posta adresime yada posta listesine kopyala/yapıştır ile
gönderebilirseniz çok sevinirim... hem posta arşivlerinde kalır hemde pek çok
kişi daha sonra bundan faydalanabilir.. Hakkımda beleşçi/tembel vs. gibi
düşünmenizi istemem bunun içinde eğer videolan server ı çalıştırabilirsem
birde NASIL belgesi yazacağıma söz veriyorum....

not: bu posta gelen yanıtları malesef ancak yarın akşam okuyabileceğim...

Herkese şimdiden teşektürler...

        Saygılarımla && iyi çalışmalar
        Timu EREN (a.k.a visp)