[linux-network] samba domaine login

From: Suleyman Demirkeser (linuxpostaturk@yahoo.com)
Date: Wed 19 May 2004 - 15:01:54 EEST

windows makineleri domaine sokmak için samba config dosyasını ayarladim. domaine sokmaya çalıştığımda makineyi görüp kullanici adi ve parola soruyorlar ama bir türlü kullanıcı adı ve parolasını kabul ettiremedim.

tam domaine sokarken sordugu kullanici adi ve sifresinin nerede tanimli olmasi gerekir yada config dosyasinda bunun icin nasil bir ayar yapilmasi gerekir.

ilgilenenlere simdiden tesekkurler