[linux-network] Re: port yonlendirme

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Tue 11 May 2004 - 16:01:11 EEST

slm,
dogru anladiysam yapi su sekilde
eth0: 100.100.100.1 (dis aga bakan ethernet)
eth1: 192.168.1.1 (ic aga bakan ethernet)
win makina : 192.168.1.2
yonlenecek port : 80
(iki eth kartin ip numaralari ayni olmasin)

ip yonlendirmeyi aktif edin
#sysctl -w net.ipv4.ip_forward=1

disaridan gelen 80.port isteklerini icerdeki aptal makinanin 80. portuna
yonlendirin.

#iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -d 100.100.100.1 --dport 80 -j DNAT
--to 192.168.1.2:80

Icerdeki win cihazida ayni IP ile disariya cikarin.
#iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.1.2/32 -j SNAT --to-source
100.100.100.1

dizilimde bi hata yapmadiysam bu sekilde calismasi lazim.

iyi calismalar