[linux-network] ikinci gateway den çıkış

From: Ümit Muratoğlu (umit.m@rantrans.com.tr)
Date: Mon 10 May 2004 - 13:35:55 EEST

Herkese selam,
Benzer sorular sorulmuştu ama tam anlıyanmadım. Tekrar sormus
gibi olucam kusura bakmayın.

sistem redhat 9;

        eth0:192.168.16.200 (Local)
        eth1:192.168.0.10 (Adsl baglı) Yeni bağlandı.
        eth2:195.128.35.10 (Leased line hat bağlı)

Qmail, Squid ve Firewall olarak Shorewall var.

Sadece webe çıkışlarda eth1(Adsl)i kullanmak istiyorum.

www isteklerini yönlendirmeyi bir türlü başaramadım.

Tesekkurler.

This e-mail was scanned by RAV Antivirus.