[linux-network] Re: adsl zoom x5 de yonlendirme ayari

From: Umut Karabudak (ukarabudak@ttnet.net.tr)
Date: Sat 08 May 2004 - 09:54:27 EEST

Selam,
"ip adresi olarak da modemin bagli oldugu ethernetin ip sini veriyorum"

sanirim burada yanlis yapiyorsunuz
Bakin benim tanimlar soyle :

80 80 TCP 10.0.0.5

yani dis 80 iceride 10.0.0.5 makinasinin 80'ninci portuna yonleniyor

Bi de iceride tek sunucu varsa DMZ enabled diyip ic agdaki sunucu
ip'sini verirseniz tum istekler direk bu sunucuya gelecektir.
Tabi bu sunucu uzerinde guzel iptables kurallari yazmanizda yarar var :)

Umut Karabudak