[linux-network] Re: vexira ?

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 05:57:48 EST

    On Tue, 2004-03-30 at 13:34 +0500, Levent YILDIRIM wrote:
    > Ciddi kurumlar karsilarinda ciddi muhataplar beklerler. Yoksa bir
    > firma gidipte programda cikan sorunu sadece mesaj gruplari ile

    Türkiye'de bu ve bunun gibi diğer birçok konu ve ürün için danışmanlık
    ve destek hizmeti sağlayabilecek en az 20 şirket bulabilirsiniz.

    Çok bilinenlerden (alfabetik sırayla) AnkaBT, Gelecek, Ideal Teknoloji,
    FrontSITE, Portakal Teknoloji, Pro-G, TDM bunlardan yalnizca birkaci.

    Adını andığım (anmadığım arkadaşlardan listedeler ise özür diliyorum,
    değillerse dilemiyorum! :)) firmalardan arkadaşlar kendileri hakkında
    isterlerse daha detaylı bilgi sağlayabilirler ancak çalıştığım kuruluş
    olan FrontSITE, belki de bir istisna olarak Unix sistemler dışında
    herhangi bir faaliyette bulunmamakta, donanım/sunucu satmamakta ve
    Linux/BSD üzerinde çalışmayan ürünlerle ilgili herhangi bir projede yer
    almamakta.

    Türkiye'deki kurumlar, emin olabilirsiniz, karşılarında ciddi kurumlar
    bulmakta güçlük çekmiyorlar. Türkiye'deki Linux topluluğu "bir avuç
    insan" değil artık, birbirini destekleyen ve güçlenen bir topluluk.

    Sorunumuza gelince, ClamAV tek başına yeterli olabilir. Buna karşın,
    kendini yeterince güvende hissetmeyen kuruluşlar için ClamAV ile
    birlikte birkaç antivirus uygulamasının daha kurduğumuz sistemler
    üzerinde kullanıldığını biliyorum.

    Saygılar,

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part