[linux-network] Re: Linux ve ASP

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 22 Mar 2004 - 08:04:35 EST

    On Mon, 2004-03-22 at 11:21 +0200, Suha Celik wrote:
    > Selam
    Merhaba,

    > Linux da ASP uygulaması ypana oldumu acaba hiç.
    > Chilisoft un 1 aylık ChiliASP var ama daha kesin bi çözüm bulan varmı.
    > Apache ASP var buu araştırdım ama ASP ile pek alakalı değl ve çok kısıtlı.
    > Lisans gerektirmeyen ve ASP uygulamalarında sorunsuz çalışan bi yazlım bilen
    > varmı?

    C# ile geliştirilmiş ASP.NET uygulamalarını çalıştırabilmeniz için
    kullanabileceğiniz Apache mod_mono ve XSP var:

            http://www.go-mono.com/
            http://apacheworld.org/modmono/

    Eğer uygulamanız ASP.NET/C# değilse, yani .NET framework
    kullanmıyorsanız bildiğim kadarıyla "Lisans gerektirmeyen" bir çözüm
    yok.

    -HTH

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part