[linux-network] Iki tane default gateway

---------

From: Vahit Ünal (vahit@ufotek.com.tr)
Date: Thu 11 Mar 2004 - 03:32:38 EST

    Merhaba
    Telekom tarafindan binamiza fiber optik hat çekildi. Ben de ayri bir firewall (ip: 192.168.0.4) kurup bazi cikislari o hat üzerinden yapmaya basladim. Normalde zaten bir hattimiz ve firewallumuz var (ip: 192.168.0.1)
    Fakat ben web servera o hat uzerinden de erisilmesini istiyorum, fakat erisemiyorum. Web serverin default gateway'i 192.168.0.1 Ben bunu 192.168.0.4 ile degistirdigimde fiber tarafı tamam, fakat diger taraftan sorun cikiyor.
    Sanırım iki tane default gateway eklemem gerekiyor. Webde aradim, sorular var ama cevaplari bulamadim. Bu sorunu nasıl cozebilirim.
    (Sistemler: SuSE 8.2)
    Tesekkurler...