[linux-network] AW: Re: AW: Re: AW: Re: ethernet Qzerinden?=

---------

From: Cengizhan Atasoy (atasoy@turkonline.net)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 06:04:53 EST

    ASUS AAM6310EV adsl router-modem ve bunu ben flat rite dsl icin aldim ve
    bunun icin kullaniyorum. =DCzerinde bir usb ve bir ethernet cikisi var =
    usb
    yi tanimadi linux onun icin ethernet istedik onun da nasil yapildigini
    tam bilmiyorum yardimlarinizi bekliyorum ve bende mandrake 9 var

    -----Urspr=FCngliche Nachricht-----