[linux-network] Re: Kaspersky Antivirus (AVP)

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Thu 04 Mar 2004 - 08:26:10 EST

    Yakup Bey,
    Kaspersky'nin lisansli bir kullanicisi iseniz, urun CD'sinin icerisinden
    lisans anahtari (license key) dosyasi da cikiyor olmali. Bu lisans
    anahtarininin tam yolunu konfigurasyon dosyasina eklemeniz gerekecek;
    bunu yaptiginizda urun problemsiz bicimde calisacaktir.

    selamlar, iyi calismalar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.