[linux-network] Re: named

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Tue 01 Jun 2004 - 17:34:55 EEST

Zone transfer bu sanırsam, benim de başıma çok gelmişti. "mku.edu.tr"
domainine sahip başka bir makine, domain sende olduğu için senin ipni bulup
dns'in üzerine kendini kaydetmeye çalışıyor. Genelde win2000 makinalar
yapıyor bu işi. 194.27.206.2 ipli makinanın dns ayarlarından zone-transfer'i
kaldırmak gerekiyor. Ayrıca /etc/bind/options.conf dosyasından da zone
transfer'leri engelliyebiliyorsun. Daha önce gerekli satırı eklemiştim ama
pek yararı olmamıştı. Ne olduğunu da unuttum. Sorun daha sonra kendiliğinden
geçti. :) Garip