[linux-network] Re: IP yonlendirme

---------

From: fatih@inonu.edu.tr
Date: Mon 28 Jun 2004 - 17:39:26 EEST

A makinası DHCP eth0 internete bakıyor IP si 193.140.142.9, eth1 10.33.x.x den IP dağıtıyor. B makinası A dan sürekliaynı IP yi alıyor ve B makinasının eth0 ı A makinasından sürekli 10.33.33.33 nolu IP yi alıyor. B makinasıda kendi eth1 inden IP dağıtıyor. ve C makinasıda B den sürekli 192.160.0.10 noluIP yi alıyor. sorun şu ben evimden bu C makinasını görmeliyim. Nasıl Bir yönlendirme yapmam lazım.

28 Jun 2004 12:38 EEST tarihinde yazmışsınız: