[linux-network] Re: MYNET PROBLEMI

---------

From: Nebi Senol Yilmaz (nsenol_yilmaz@yahoo.com)
Date: Sun 27 Jun 2004 - 00:19:51 EEST

once sorunu iyice bir anlamaya calisalim,

tam olarak giremediginiz adres http://www.mynet.com.tr/ mi? yoksa oradan mail kismina girip de login olmaya calistiktan sonra mi "baglanti kurulamadi veya onun gibi bir sey" diyor.

eger mynet'in anasayfasina giremiyorsaniz yorum yapamayacagim, her sey olabilir.

eger ikinci kisim ile ilgili bir sorun ise SSL ile ilgili olabilir, mynet default olarak SSL ile login yaptiriyor.

sorunun o oldugunu anlamak icin SSL kullanan baska siteleri deneyin, (isbank, ykb internet bankaciligi siteleri) eger oralarda da ayni sorun ile karsilasirsaniz sorununuz SSL ile alakalidir diyebiliriz.

en azindan bir deneyin, sorunun tam olarak neyden kaynaklandigini bir bilelim ona gore cozum onerelim

kolay gelsin.

(bir oneri)

fatih yilmaz <mfatihyilmaz2001@yahoo.com> wrote:
bağlantı kurulamadı veya onun gibi bir şey. ama sadece
mynet'e girmiyor olması dikkat çekici.web sitelerinin
hepsine giriyor.sadece mynete girmiyor.

ancak şu varki. modemi hub'a bağladığımda mynete
giriyor. ancak linux kutusuna bağladığımda
bağlanmıyor.