[linux-network] Re: Squid'te IP'lere veya MAC'lere Gore Erisim

---------

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Fri 25 Jun 2004 - 09:19:19 EEST

yapabilirsiniz
squid le gelen squid.conf dosyasina bakarsaniz orada
acl tanimlamalarindan cikarabilirsiniz bunu
mac adresine gore erisim kisitlamasi yapmak icin
squid i gerekli parametresi ile derlemeniz gerekmekte

Yanlis hatirlamiyorsam eger enable-arp-acl olmasi lazimdi
bunu da configure --help ciktisindan ogrenebilirsiniz

On Fri, 25 Jun 2004 8:39:26 +0300, serdargoksu wrote