[linux-network] Re: CVS

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 21 Jun 2004 - 17:02:42 EEST

On Mon, 2004-06-21 at 00:47 +0300, OKAN ARI wrote:
> CVS server kurulumu ve kullanımı nasıl yapılır? Türkçe dö
küman var mı acaba?
Dökümanlara henüz bakmadım, ama CVS'i pserver olarak kullanmamaya
çalışın mümkünse, onun yerine SSH üzerinden CVS kullanın, k
i bunun için
hiçbirşey gerekmiyor:

        export CVS_RSH=ssh
        export CVSROOT=:ext:user@host:/path/to/cvs/repository
        cvs checkout module

gibi birşey yeterli. Bunun için sunucuda bir yapılandırma da (repos
itory
oluşturmak dışında) gerekmiyor, SSH çalıştırmanız yeterli
.

-HTH

--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part