[linux-network] cevrimdisi sorunu

---------

From: linuxarastirma (antalya@ofisnet.biz)
Date: Sun 13 Jun 2004 - 23:38:18 EEST

Clarkconnect Home editionda bir sorunum var.
Firewall ve Fileserver olarak kullaniyorum.
Windows File Sharing den actigim klasoru ( burada maalesef yetkileri
degistiremiyorum) SSH ile baglanarak herkeze tam yetki haline =
getiriyorum.
Ardindan ag uzerinden bu klasoru bularak, ag surucusune baglan
diyorum.Sonrada cevrim disi kullan diyorum. Sorun burada =
ba=FEliyor.Cevrim
disi iken bir dosyayi degistirdigimde, yada yeni bir dosya yarattigimda,
cevrimicine gectigimde bu dosya esitlenirken yetki hatasi veriyor.Hem
dosyanin hemde klasorun yetkisi 777 olmasina ragmen degistiremiyorum. =
Yada
bu Linux uzerindeki klasore bir dosya ekledigmde yetkisi neden klasorun
yetkisi 777 oldugu halde daha dusuk geliyor.Cozum nedir acaba?