[linux-network] Re: Squid Transparan Proxy ACL problemi

---------

From: Ayhan HACIOŠLU (ayhanhacioglu@sanovel.com.tr)
Date: Wed 09 Jun 2004 - 12:23:25 EEST

IPTables ve SQUID ile Transparent Proxy Uygulamasi

/etc/sysctl.conf IPV4 =3D 1

IPtables Masquerade =3D off ( irc p2p vs gibi uygulamalar icin ON olmali =
ama Sadece http kullandiracagim diyorsaniz OFF yapiniz )

=DDptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -s 172.16.0.0/16 --dport 80 -j =
REDIRECT --to-port 8080=20

( Client gateway leri Linux makine olmali tabiki bu rule uygulanabilmesi =
icin.. Linux makineye gelen paket su sekilde yorumlanabilir .. =
172.16.0.0/16 networkunden Hedefi 80 nolu port olan bir istek geldiginde =
bu istegi 8080 portuna yonlendir )

httpd_accel_host virtual=20
httpd_accel_port 80 ( benim hatam 8080 yapmakti ve olece de unutmak oldu =
:))
httpd_accel_with_proxy on=20
httpd_accel_uses_host_header on

Bol Linux lu gunler=20