[linux-network] Re: PPPoE ve ethernet üzerinden yetkilendirme...

---------

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Wed 09 Jun 2004 - 10:43:34 EEST

Selamlar..

PPPoE, bu iş için çok uygun bir seçim olmaz. Soyleki, burada iki nokta
degil, cok noktali bir network olacaktir. Bu networkta size dogru olan
paketler degil, kullanicilar arasinda gezen paketler kritik olur. Sniff
edilebilir vs. Elbette, her client icin birer farkli ethernet takmayi
deneyebilirsiniz. Bunun yerine VPN kullanmayı tercih edebilirsiniz.
poptop tavsiye edebilirim. poptop'u RADIUS ile kullanabilirsiniz, buda
bastan elinizi saglamlastirir. Diger yandan, windows'lar icin DUN 1.4+
yuklemeniz iyi olur.

Saygi ve sevgiler..