[linux-network] Re: DANSGUARDIAN VEYA SQUIDGUARD HAKKINDA

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Fri 30 Jul 2004 - 16:32:33 EEST

mesut guler wrote:

>squidguard i denemek isterseniz kendi sitesinden ornek konfigurasyonlar
>bulabilirsin " www.squidguard.org " yalniz squidguard i source dan
>kurmayi denerseniz muhtemelen db ile ilgili hata karsilasacksaniz. onun
>yerine rpm lerini http://dag.wieers.com/packages/squidguard/ ve
>http://dag.wieers.com/packages/squidguard-blacklists/ indirip
>kurabilirsiniz. ornek olarak bir conf dosyasini
>/etc/squid/squidguard.conf olusturuyor.
>
>kolay gelsin.

eklemeyi unuttugum bir sey daha var. squidguard i kullanabilmek icin
squide redirect program olarak onu kullanmasini soylemeniz lazim.
squidin alt prosesi olarak calisiyor. daha dogrusu squid squidguardi
kendi calistiriyor.

squid.conf da:
redirect_program /usr/bin/squidGuard

satirini eklemeniz gerekiyor.