[linux-network] ¸Fiso-8859-9?Q?Arkadaşlar_Bu_işi_nasıl_çözerim_Valla_Çok_Acil?

From: Erhan GEDİK (unal@ar-mes.com)
Date: Thu 29 Jul 2004 - 19:55:39 EEST

Merhaba Arkadaşlar..
Sisteme Squid Kurdum.. sistem yapısı şöyle:

linux olan makinanın eth0 ip:192.168.1.2 eth1 ip: 192.168.2.1
adsl router'in ip:192.168.2.2
adsl'in kablosunu linux pc'nin eth1'ine taktım ve eth0 için gatawey
eth1'i
eth1'in gatawey'i ise Adsl'in ip'si gösterdim ve clientler squid
üzerinden internete çıkıyor...

Fakat Asıl Problem: Bu Clientler dışarıdan email Alıp
yollayamıyorlar outlook Express kullanılıyor
ve Bankaların sitelerine girmesine rağmen kullanıcı ve şifre
yazdıktan sonra dışarı atılıyoruz.

bunları nasıl düzeltirim fakat iptables demeyin çünkü
sistem'de yok linux farklı bir sürüm
(sun firmasının ürettiği cobalt qube3 diye bir cihaz) ama
ipchains var bununla çözebilmem için
ne yazmam gerekir komut nedir...

lütfen yukarıdaki ağ gecidine uygun olsun acemisiyim işin
yapamaya bilirim..

yardımlarınız için çok teşekkür ederim...