[linux-network] Re: Postfix Kurulumu

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Thu 29 Jul 2004 - 13:23:42 EEST

Merhaba,

On Thu, 29 Jul 2004, Rasit ULCAY wrote:

> 9 Ha 9.2 Arkadaşlar yanlışlıkla yazdım oldu bitti ama sorun
> şu daha önceden 1.12 kurulu idi ben bunu kaldırmadan Devrim
> hocamızın verdiği linkten indirip 2.1.0.1 i kurdum. Sağ olsun.
> Yalnız benim bildiğim kadarıyla böyle olmaması lazım olay
> şu..
>
> ben 1.12 kaldırmadan kurdum dedim ya gittim postfix in altındakileri
> bi güzel sildim sonra etc içindeki postfix klasörünü sildim
> tekrar kurulum yaptım bakın ne oldu
>
> [root@raso rasit]# rpm -Uvh postfix-2.1.0-1.rh9.i386.rpm
> Preparing... ###########################################
> [...]

O şekilde yapmamalıydınız...

rpm -e postfix

ile rpm'i sildikten sonra rpm -ivh ile rpm'i yükleyebilirsiniz. Ya da
/etc/postfix dizinini silmeden rpm -Uvh ile halledebilirdiniz işinizi;
verdiğim linkteki RPM'ler config dosyasina kadar upgrade edebiliyor
sisteminizi...

Saygılar.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org				devrim.gunduz~linux.org.tr